03 | 04 | 2019
Met als doel het toerisme aan de Costa Blanca te promoten, heeft Esphouses [ https://www.esphouses.es ] vorige week deelgenomen aan de MITT beurs in Moskou. Dit is een van de belangrijkste toeristische bijeenkomsten in Rusland waar verschillende relevante agenten uit de vastgoedsector elkaar ontmoeten en waar meer dan 90.000 bezoekers en 3.000 exposanten aanwezig zijn. De algemeen directeur van het vastgoed- en bouwbedrijf, Andres Cepkauskas, was aanwezig op het evenement. Hij werd vergezeld door vooraanstaande institutionele autoriteiten uit de provincie Alicante, zoals de burgemeester van Guardamar del Segura, Carmen Verdú, en de regionale secretaris voor Toerisme en Handel van de Valenciaanse Gemeenschap, Daniel Marco. Een goed voorbeeld van hoe een bedrijf zich kan vestigen in een land en zij aan zij kan werken met de instellingen ten voordele van het merk Costa Blanca. Rusland is een van de markten die het grootste aantal toeristen naar de Valenciaanse Gemeenschap brengt. Bovendien is het de provincie Alicante die 87% van deze Russische toeristen ontvangt. Daarom wilde het vastgoedbedrijf Esphouses, gevestigd in Guardamar en Altea, aanwezig zijn op het evenement. En dat niet alleen om de promotie te ondersteunen die wordt uitgevoerd door instellingen zoals de gemeenteraad van Guardamar, maar ook om verschillende kwesties aan te kaarten bij politieke vertegenwoordigers om potentiële bezoekers te helpen bij het plannen van hun verblijf. [ESPHUSES, een merk van Guardamar, een merk van de provincie Alicante In deze zin legde Anrius Cepkauskasel, directeur van Esphouses, uit dat "we niet alleen zijn gekomen om het toerisme in Guardamar te promoten in dit evenement. We hebben ook gebruik gemaakt van ons verblijf om verschillende kwesties te bespreken met de institutionele leiders op de beurs met betrekking tot het versnellen van visa en verblijfsvergunningen voor onze klanten, omdat we geloven dat hoe meer we deze procedures vergemakkelijken, hoe meer bezoekers we zullen aantrekken naar de Costa Blanca". Esphouses heeft kantoren in Guardamar, Altea en Moskou en de internationale klanten komen voornamelijk uit landen als Rusland en België. Om deze reden heeft het vastgoedbedrijf besloten aanwezig te zijn op de MITT beurs [ https://www.feriasinfo.es/Mitt-M5732/Mosc.html ] , die dit jaar haar twintigste editie vierde en zich heeft gevestigd als de belangrijkste van het land. Het Provinciaal Bureau voor Toerisme gaf tijdens het evenement een presentatie aan touroperators, professionals uit de sector, bedrijven en Russische media om het brede en gevarieerde aanbod van de Costa Blanca bekend te maken, wat veel interesse wekte bij het publiek. Beurzen, industriebeurzen en zakelijke bijeenkomsten spelen een vitale rol bij het tot stand brengen van zaken en het creëren van een efficiënte contactbasis. Werknemers of partners kunnen ervaring opdoen en hun concurrenten benaderen om hun product te verbeteren. Redenen waarom ESPHOUSES aanwezig is op grote vastgoedbeurzen Tijdens de beurzen ontmoeten werknemers en professionals van verschillende bedrijven elkaar en gaan ze met elkaar om. Ze kunnen hun ervaringen en ideologieën delen. Professionals van hetzelfde bedrijf of van verschillende bedrijven ontmoeten elkaar en krijgen de kans om hun contactgegevens uit te wisselen. Ze kunnen in detail vertellen over hun respectievelijke bedrijven of merken. Op deze manier kunnen merken aan populariteit winnen en dit is een marketingtechniek. Beurzen zijn een uitstekende manier om nieuwe mensen te ontmoeten die potentiële klanten kunnen zijn, leveranciers te werven en nieuwe talenten te herkennen die bij de bedrijven kunnen komen werken. In plaats van telefoon- en internetontmoetingen zijn persoonlijke ontmoetingen dominant om indruk te maken. Stands op de beurs, een groot aantal klanten die de beurs bezoeken en zakelijke activiteiten die plaatsvinden. Teams van de marketingafdeling zijn altijd op zoek naar manieren om hun merken te promoten. Op een beurs kunnen teams deelnemers of aanwezigen zijn. Beide technieken helpen de merkwaarde te vergroten en te ontwikkelen. Stel dat een marketingteam de stand van je merk host, dan kunnen ze nieuwe klanten aantrekken met frisse ideeën. Het maken van presentaties, banners, plakkaten, brochures, enz. zal helpen bij het opbouwen van het imago. Ze kunnen de beurs ook bijwonen als publiek en hun merk promoten door T-shirts te dragen, het evenement of sommige stands te sponsoren en interactie te hebben met verschillende mensen. Het zijn ideale plaatsen voor opleiding Beurzen zijn de centra van het leren. Bedrijven sturen hun meest ervaren en gekwalificeerde personeel naar beurzen. Sommige organisaties organiseren discussie- en kennisoverdrachtsessies. Sommige bedrijven bieden intensieve trainingen aan. Het bijwonen van deze evenementen geeft je een goede blootstelling en je kunt onderzoek doen naar de nieuwste technologieën en vaardigheden. De Composite and Advanced Materials Show is zo'n voorbeeld, waar er trainingssessies zijn, discussies over producten, netwerken, oplossingen en de laatste ontwikkelingen in de industrie. Leveranciers, distributeurs, werknemers, werkgevers, marketingmanagers, klanten, enz. komen allemaal naar de vakbeurzen. Het publiek is breed en er kunnen nieuwe klanten worden geworven, nieuwe overeenkomsten worden gesloten en partnerschappen worden aangegaan. Omdat deze ontmoeting face-to-face is, is er geen ruimte voor fouten en kunnen projecten een unieke vorm krijgen. Er kan rendement worden behaald voor de getoonde producten die voordelen opleveren voor organisaties. Helpt je in contact te blijven met de markt Het doel van monitoring en onderzoek kan worden vervuld door beurzen. Bedrijven leren hun concurrenten kennen en de ideologieën die ze gebruiken om in beeld te komen. Bedrijven kunnen hun producten testen en feedback krijgen. Markttoezicht kan vooraf worden gedaan om te weten welke producten of diensten onlangs zijn gelanceerd. Daarom gaat ESPHOUSES [ https://www.esphouses.es ] sinds 2007 elk jaar naar beurzen in Rusland (Sint-Petersburg en Moskou), in België (Gent en Brussel), bezoeken we 4 keer per jaar Engeland (Londen), Birmingam, Glasgow, enz. We zijn zelfs in China geweest, op de beurs van Beijing! Neem contact met ons op [ https://www.esphouses.es/contacto/ ] als u het huis van uw dromen aan de Costa Blanca van Spanje wilt krijgen. We hebben de beste woningen en apparatuur om je te helpen de perfecte woning voor jou te vinden.
We gebruiken cookies
Essentiële koekjes
We hebben deze cookies nodig om onze website goed te laten functioneren. Het helpt ons om eventuele fouten tijdens het navigeren te voorkomen of om u in staat te stellen een aankoop te doen. Op deze manier kunnen we de kwaliteit van onze service verbeteren.